sobota, 29 listopada 2014

Kim Jestem?

Kim jestem?

imię: Patrycja
wołają na mnie: Pati,Patka
wiek:  13 lat (W  końcu haha)
wzrost: 155 cm 
waga: 45 kg
szkoła: chodzę do klasy pierwszej  gimnazjum, później planuję LO językowe
kolor oczu: niebieskie
kolor włosów: ciemny blond
sylwetka: lepiej się nie  przyznaję xd
interesuję się: muzyką,Londynem,czytaniem książek,pisaniem
słucham: Dawida Kwiatkowskiego (Kwiatonator od 11.01), popu i czasem rapu (Buka, K2, etc)
lubię: wszelkie słodkości
nienawidzę: mięsa,fałszywości,szkoły
ulubiony film: ---
ulubiony program w tv: ,,Szkoła" , ,,Szpital" <3 ,,Trudne Sprawy" ,,Dlaczego Ja"   itd.-czyli większość ,,patologicznych'' seriali
rodzeństwo: (niestety) dwie młodsze siostry xd
zwierzęta: Pekińczyk Tosia i chomik Edek (dziewczyna mimo to)
piosenka, która ostatnio cały czas chodzi mi po głowie: 
bloguję od: dwóch lat, aczkolwiek dopiero w tym roku zaczęłam się bardziej przykładać
powód założenia tego bloga: kocham pisać
 
możecie mnie znaleźć na :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz